Monday 15 December 2014

MENGENALI SIMCARD AJAIB PUNCA REZEKI

Apakhabar semua,
Semoga ceria selalu,

Handphone dan Simcard tidak dapat dipisahkan umpama irama dan lagu.
Tanpa simcard handphone tidak dapat berfungsi untuk membuat panggilan, menghantar dan menerima mesej berwasap berinternet dan sebagainya.

Di dalam post sebelum ini mungkin anda semua telah melihat dan melayari link website menjana pendapatan dari handphone. Website tersebut terlalu panjang dan mungkin memerlukan masa untuk anda memahami isikandungannya.

Di dalam post ini saya ingin kongsikan dengan anda semua bagaimanakah kita dapat menjana pendapatan dari menggunakan simcard tertentu.

INILAH SIMCARD YANG DIMAKSUDKAN

Mungkin anda pernah melihat simcard di atas dan mungkin juga inilah kali pertama anda melihatnya.

Beberapa perkara asas yang perlu anda ketahui mengenai simcard ini :-

1.Dinamakan Tone Excel WOW di bawakan oleh Tune Group iaitu kumpulan perniagaan yang memiliki Air Asia, Tune Hotel & Tune Talk.
2.Tidak dijual di kedai-kedai handphone/kedai runcit/penjual top up.
3.Dijual melalui referral program atau program rujukan oleh ahli-ahli berdaftar sahaja. Maksudnya kad ini diedarakan oleh ahli yang telah berdaftar dengan pihak syarikat dan mempunyai ID sahaja.
4.Kad ini adalah berbentuk prepaid 
5.Top up menggunakan topup Tune Talk yang boleh didapati di kedai handphone, 7 eleen, stesyen minyak bank tertentu serta lain-lain tempat menjual top up di Malaysia.
6.Kad ini berfungsi seperti mana simcard  jenama TELCO yang lain iaitu berfungsi untuk melakukan dan menerima panggilan, mesej dan berinternet.
7.Kelebihan kad ini berbanding simcard yang dikeluarkan oleh TELCO lain ialah pemilik simcard TONE EXCEL WOW  dapat menjana pendapatan sampingan dari penggunaan handphone. Bagaimana ianya menjana pendapatan? 

BERSAMBUNG DIPOST YANG AKAN DATANG

No comments:

Post a Comment